Έτσι μου ‘ρχεται…


να σβήσω όλες τις αναρτήσεις που έκανα από την ημέρα που το βερεμένο μίλησε για δημοψήφισμα, μέχρι σήμερα…

να μην ξαναγράψω για πολιτική, να ασχολούμαι με την Βίσση, τα τούρκικα σήριαλ και το σημείο G των γυναικών…

να φύγω μετανάστης στον Αμαζόνιο και να μελετάω τα σκουλήκια Hoperus Gloum…

να σπάσω την τηλεόραση για να μην σπάσω το κεφάλι μου στον τοίχο…

να φωνάξω στην Καϊλή: «βάψτα μαύρα κοπέλα μου» (τα μαλλιά)…

να βουτήξω στην θάλασσα βραδιάτικα να με φάν τα μαύρα ψάρια…

να βάλω στη διαπασών το «τρία παιδιά βολιώτικα» κι ας με πάνε μέσα, μία η ώρα το πρωί…

να φωνάξω «ζήτω ο Ολυμπιακός»…

να στείλω λουλούδια στην Λούκα…

να κλαίω από τα νεύρα μου…

να φωνάξω στον τσάμπα μάγκα Λιντσέρη: «είσαι τελειωμένος ρεεεεεεε…»

να γίνω ΠΑΣΟΚάρα, να ζω στην καρακοσμάρα μου…

να σταματήσω το blogging και να αρχίσω το πλέξιμο…

να φάω σούσι…

να πάω να δω έναν ψυχίατρο γιατί νομίζω ότι η μπετονιέρα που φυτεύτηκε στη σκάφη είναι τόσο τετράγωνη που δεν μπορώ να μην την ψήσω στο πόδι γιατί και το παπάκι πάει στην ποταμιά βαμμένο κατάμαυρο ανήμερα του πάσχασ στογφ ΄λωβ γηλ  φλγκβηη αριδομένηα στο πρρτ

σπασαρχίδεεεεεεες…

Σχολιάστε

