Κάτι που ποτέ μου δεν μπόρεσα να εξηγήσω…


Όντας κάπου 10 χρόνια στο «Κ».Κ.Ε – από αυτα, τα 4 στέλεχος σε μεγάλη πόλη-

και μέχρι σήμερα – που το έχω εγκαταλλείψει –

έχω δει ΜΑΤατζήδες να δέρνουν αναρχικούς, διαδηλωτές, συνδικαλιστές, μπαχαλάκηδες και ένα σωρό άλλους.

Έχω δει και το ανάποδο: αναρχικοί, διαδηλωτές, συνδικαλιστές, μπαχαλάκηδες και ένα σωρό άλλους, να δέρνουν ΜΑΤατζήδες.

Ποτέ μου δεν είδα ΜΑΤατζήδες να δέρνουν «Κ».Κ.Εδες και «Κ».Κ.Εδες να δέρνουν ΜΑΤατζήδες…

Ίσως γιατί, για το «Κ».Κ.Ε. και οι ΜΑΤατζήδες είναι παιδιά του λαού και για τους ΜΑΤατζήδες, οι «Κ».ΚΕδες μπορούν και κάνουν «ζάφτι» όλους τους υπόλοιπους;

Πάντως η ανακοίνωση του «κόμματος»:

«Δυνάμεις εχθρικές στο εργατικό και λαϊκό κίνημα επιχείρησαν να χτυπήσουν και να προβοκάρουν τη μεγάλη διαδήλωση έξω απο τη Βουλή. Το ΠΑΜΕ, τα σωματεία, οι εργαζόμενοι και η νεολαία, τους αντιμετώπισαν με αποφασιστικότητα. Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί άνοιξαν λογαριασμούς με το εργατικό-λαϊκό κίνημα. Ας έχουν υπόψη τους ότι το εργατικό-λαϊκό κίνημα έχει τη δύναμη και την πείρα, για να τους κόψει το χέρι» τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ.

μετά την κλωτσοπατινάδα με τους κουκουλοφόρους,

με βάζει σε σκέψεις:

Οι ΜΑΤατζήδες ΔΕΝ άνοιξαν ποτέ τους λογαριασμό με το εργατικό-λαικό κίνημα;;;;;;

Σίγουρα το «Κ».Κ.Ε. δεν χαϊδεύει κουκουλοφόρους κάτι όμως μου λέει ότι χαϊδεύει τους «νοικοκυραίους»…

***

Στ. Παπαματθαίου.

Σχολιάστε

