Και συ τσούλα…


των δήμιων, Επιστήμη,της Αλήθειας εσχάτη τεφροδόχα,

και συ,

πρόστυχη Πένα και ψοφίμι,

του βούρκου λιβανίζετε την μπόχα!

Κώστας Βάρναλης

***

κάτι τέτοιες στιγμές, αηδιασμένος από όλον αυτό το συρφετό

και το μαύρο σκυλολόι κυβερνόντων, φασισταριών και δημοσιοκάφρων που απλώνεται γύρω μου,

αδυνατώ, δεν θέλω να μιλήσω, ούτε να γράψω. Δεν θέλω να πείσω κάποιον, δεν θέλω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν ηλίθιο κωλοτούμπα,

που δεν βλέπει ή που δεν θέλει να δει… Σε κανέναν ξερόλα, υποκριτή που καταπίνει ελέφαντες και φτύνει κουκούτσια στα μούτρα μου. Το όποιο επιχείρημά μου γυρνάει σαν εμετός πάνω μου. Και θέλω να μείνω καθαρός…

Και στους άλλους, τους κατά συνείδηση ψεύτες που εκτελώντας διατεταγμένη υπηρεσία, διαστρεβλώνουν την αλήθεια, κάνουν το άσπρο μαύρο, για  να αποβλακώσουν περισσότερο τους ήδη αποβλακωμένους, άξιος ο πενιχρός μισθός τους. Αυτούς δεν τους φοβάμαι, τους σιχαίνομαι και δεν έχω ούτε τον αέρα μου να μοιράσω, πιά.

Η βλακεία είναι ανίκητη, ας νικήσει και για τώρα.

Θα περιμένω…

όπως και τότε, στη Νομική, του ’73!

Σχολιάστε

